קורנית עושה גן ילדים נהדר

טיפוח אהבה לבישול הוא משהו שרבים מאיתנו שואפים לעשות עם הילדים שלנו. בישול משותף לא רק מטפח אמון, תקשורת ומיומנויות פתרון בעיות, אלא הוא גם עוזר לילדים לפתח את חושי הטעם והריח שלהם. גינת עשבי תיבול היא הדרך המושלמת להכיר לילדכם את העולם המופלא של עשבי התיבול! גידול עשבי תיבול משלך לא רק נותן לך גישה למרכיבים טריים ובריאים, אלא זה גם כיף לילדים ולמבוגרים כאחד! תן לדמיון של ילדך להשתולל על ידי גידול גינת עשבים המשמשת כמקום מסתור סודי לפיות, בקתת יער או סיפור רוחות טרופות. הנה כמה טיפים כיצד תוכל לעשות זאת.

בחרו את עשבי התיבול והפרחים הנכונים לגינה של ילד

אם אתה מגדל עשבי תיבול לגינה של ילד, תרצה לבחור עשבי תיבול ארומטיים וקלים לשימוש. אתה לא רוצה להציף את הילד שלך עם חבורה של עשבי תיבול שהם לא יודעים איך להשתמש! הנה כמה עשבי תיבול קלים לגידול שמעולים לילדים: לילדים שאוהבים לאפות, אנו ממליצים על אורגנו, רוזמרין ופטרוזיליה. לילדים שאוהבים לנשנש פירות וירקות, נסו לגדל נענע, בזיליקום, כוסברה ולימון מליסה. אם משתמשים בעשבי תיבול בתה, גידול פרחים ריחניים הוא דרך מצוינת להכיר לילדכם. כמה אפשרויות טובות הן ורדים, יערה ולבנדר.

צור נתיב קל לשימוש

שמירה על עשבי תיבול שלך היא חלק חשוב בגידול גינת עשבים. כדי לעשות זאת, או שתלו אותם בעציצים או צרו שביל עץ שבו לשתול אותם. שביל עץ קל להכנה והוא נראה נהדר עם שאר הגינה. כדי ליצור שביל עץ, תצטרך למצוא פיסת עץ ארוכה מספיק כדי לעבור את המרחק שאתה רוצה שהנתיב שלך יהיה. אם אתה יכול, 12 רגל הוא בדרך כלל אורך טוב. לאחר מכן, תרצה להניח את הלוח על הקרקע. לאחר מכן, השתמש בעיפרון כדי לסמן היכן אתה רוצה שכל קצה של הנתיב יהיה. בעזרת מסור חותכים את הלוח בסימני העיפרון. לאחר מכן, השתמש בפטיש כדי למסמר את קצה הלוח לתוך האדמה היכן שאתה רוצה אותו. לאחר מכן, הזיזו את הלוח כך שהקצה השני יהיה על הקרקע. השתמשו בסימני העיפרון כדי לסמן שוב את הלוח, וניסרו והקלו אותו באדמה. המשך כך עד שתסתיים הדרך שלך.

קשטו את החלל בטחב, סלעים ועוד

לאחר שתילת את עשבי התיבול שלך, תוכל לקשט את החלל מסביב לגינה שלך כדי להפוך אותה למהנה יותר. אתה יכול לשתול סוקולנטים קטנים או פרחי בר במיכלים ולמקם אותם ברחבי הגינה כדי להוסיף צבע. אולי כדאי גם לשקול להוסיף כמה סלעים דקורטיביים קטנים לגינה. הם יכולים להוסיף מגע נחמד ולגרום לזה להיראות קצת יותר כפרי. ואל תשכח מטחב! זהו פריט דקורטיבי נהדר לכל גינה וממש קל לגדל אותו. אתה יכול לשתול אותו בעציצים או שאתה יכול להשתמש במשהו כמו חתיכת עץ כדי ליצור קיר אזוב. קישוט מהנה נוסף שאתה יכול לשקול הוא כמה בתי פיות או גמדים. אתה יכול למצוא כמה מהם באינטרנט או שאתה יכול לתת לילד שלך להכין בעצמם.

התקן ספסל או צריף קטן

תוספת מהנה נוספת שתוכלו לעשות לגינת התבלינים של ילדכם היא צריף קטן או ספסל. דרך מהנה לעשות זאת היא להשתמש בארגזי עץ. אתה יכול להכתים אותם או לצבוע אותם בכל צבע. לאחר מכן, הנח אותם זה ליד זה כדי ליצור ספסל קטן או צריף קטן. רק ודא שהם נמצאים על הקרקע מספיק רחוק כדי שהם לא יפריעו לצמחי העשבים שלך! אפשרות נוספת היא לבנות מיטת גן מוגבהת קטנה ועליה צריף עץ קטן. כך תוכלו לשמור על הגינה של ילדכם מורמת מעל הקרקע ועדיין יהיה לכם מקום כיף לשבת בו ולהירגע.

אל תשכח את הפרחים האכילים!

פרחים רבים אכילים! זוהי דרך מצוינת להכיר לילדך עוד עשבי תיבול. כמה אפשרויות פרחים טובות הן לבנדר, קמומיל ופרחים מצמח חמניות. בעוד שלגידול פרחי מאכל יש יתרונות רבים, חשוב לזכור את הבטיחות. ודא שילדך שוטף היטב את כל הפרחים לפני שאוכלים אותם.

צור גינת פיות מגינת התבלינים שלך

אם אתם וילדכם באמת אוהבים פיות, אתם יכולים להפוך את גינת העשבים שלהם לגן פיות! פשוט החליפו את צמחי העשב שלכם בפרחים. לאחר מכן, בזמן שילדכם ישן, פזרו אבק פיות, נצנצים או זרעים קסומים ברחבי הגן. אם יש לכם ספסל קטן מעץ לגינה, תוכלו לכתוב עליו הודעה סודית פיות ולהניח אותו בגינה. זכור שאם אתה מגדל עשבי תיבול בתוך הבית, תצטרך לספק לצמחים שלך את האור שהם צריכים כדי לגדול. במהלך חודשי החורף, אתה יכול להוסיף אור עם אור גידול כדי לשמור על הצמחים שלך לצמוח. כמו כן, הקפד להשקות את הצמחים שלך באופן קבוע.

מילים אחרונות

ילדים אוהבים גינות וגינות עשבים הן מהגנים המרגשים ביותר שיש. בעזרת ילדכם תוכלו להפוך בקלות את חלל הגינה שלכם לגן פיות קסום. ילדכם בטוח יאהב לבלות בגינה שלו ויקבל בעיטה מלראות את עשבי התיבול והפרחים שלו צומחים. ומי יודע, אולי הם אפילו יזמינו את חבריהם למסיבת תה פיות מהנה!