פלפלי צ'ילה מהווים חלופות מצוינות לקוטלי חרקים סינתטיים

אם אי פעם היה לך גירוד מטיפול בפלפל צ'ילי, אתה יודע שהפירות האלה חמים. אבל לא רק החום שלהם הופך אותם לשימושים כל כך שהשמנים שלהם מספקים תכונות דוחות חרקים מצוינות. שמני פלפל צ'ילה הם חומרי הדברה טבעיים ויעילים לחלוטין, שלא לומר קלים וזולים להכנה. הכנת שמן פלפל צ'ילי שלך היא קלה ותוזיל את העלויות על העשב היקר הזה. הנה מדריך עשה זאת בעצמך טוב איך להכין תרסיס קוטלי חרקים צ'ילה בבית.

מה שאתה תצטרך

ככל שהפלפלים חמים וקטנים יותר, כך השמן שלך יהיה חזק יותר. צנצנת או מיכל, תרצו לבחור מיכל שניתן לסגור או לאטום היטב. צנצנות זכוכית, נירוסטה או פלסטיק עובדות בצורה הטובה ביותר. יש אנשים שמעדיפים ללבוש כפפות בטיפול בפלפל צ'ילי, בעוד שאחרים טוענים שהם לא משפיעים עליהם. עדיף לעשות מה שמתאים לך ולמצבך. תזדקק לכיריים כדי לחמם את פלפלי הצ'ילי כדי לחלץ את השמנים שלהם. ניתן להחליף את זה בכמה שכבות של מגבות נייר או מסנני קפה.

מכינים את הפלפלים

יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת פלפלים להשתמש. הראשון הוא שפלפלים קטנים יותר מכילים יותר שמן מאשר פלפלים גדולים יותר, אז תרצו לבחור במגוון הקטן יותר. השני הוא לוודא שאתה משתמש בפלפלים ללא חומרי הדברה. לאחר שבחרתם את הפלפלים שלכם, תרצו להסיר את הגבעולים והזרעים. עדיף ללבוש כפפות תוך כדי כדי למנוע גירוי משמני הפלפלים. חותכים את הפלפלים לחתיכות קטנות יותר כך שהם יתבשלו מהר יותר. אפשר גם להשתמש בפלפל גרוס אם לא רוצים לקצוץ.

מבשלים את הפלפלים

לאחר שקצצתם והכנתם את הפלפלים שלכם, כדאי שתרצו לחמם אותם על הכיריים. עדיף להשתמש בסיר עם מכסה כדי שתוכלו לשלוט בטמפרטורה ולוודא שהפלפלים לא יישרפו. מתחילים לחמם את הפלפלים על אש נמוכה ולאט לאט מגבירים את האש עד שהם מתחילים לרתוח. לאחר שהפלפלים רותחים, מנמיכים את האש לרתיחה ונותנים להם להתבשל עוד 30 דקות בערך.

הפרידו את השמן מהתערובת

לאחר שנתת לפלפלים לשבת במשך 30 דקות, תרצה להפריד את השמן מהפלפלים. יש כמה דרכים לעשות זאת. אפשר לתת לתערובת לשבת עד שהשמן יוצר שכבה על שאר הפלפלים ואז לשפוך את השמן. אפשר גם להשתמש בבד גבינה כדי למשוך את השמן מהפלפלים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להניח את הפלפלים במסננת או במסננת ולהניח את המסננת מעל קערה. ודא שהקערה גדולה מהמסננת כדי שתוכל לשפוך את השמן כשתסיים. יוצקים את תערובת הפלפלים והשמן דרך המסננת עם בד הגבינה מעל ונותנים לשמן לטפטף לתוך הקערה.

אחסן את חומר ההדברה הטבעי שלך

לאחר שנתת לשמן לטפטף לתוך הקערה, תרצה להעביר אותו לכלי אטום כדי שלא יתאדה או יתקלקל. אתה יכול להשתמש בצנצנת זכוכית או פלסטיק, או אפילו בקבוק ריסוס אם אתה מתכוון להשתמש בו למזיקים בתוך הבית. כדאי להשאיר את שמן הפלפלים לשבת כמה ימים כדי לאפשר לנוזל להתייצב כך שלא יהיו פלפלים צפים. אתה יכול לבדוק את עוצמת השמן שלך על ידי שפשוף כמות קטנה על העור שלך כדי לראות אם הוא מגרה אותך.

טיפ בונוס

אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן פלפל לתרסיס תוצרת בית כדי להגביר את עוצמתו ולספק יותר שימושים ברחבי הבית. אתה יכול גם להשתמש במי פלפל צ'ילי כקוטל חרקים. פשוט הוסף כמה פלפלי צ'ילי לבקבוק ריסוס עם מים ורסס אותו סביב הצמחים שלך כדי להיפטר מחרקים לא רצויים. אתה יכול גם להשתמש במים כתרסיס לגינה כדי להיפטר מכנימות, זבובים לבנים ומזיקי גינה אחרים. פשוט ערבבו את המים עם קצת מלח ושפכו אותם סביב הצמחים שלכם כדי להיפטר מהמזיקים הללו. פלפלי צ'ילה הם דרך טבעית ויעילה להדוף את כל סוגי החרקים. השמנים מהפלפלים דוחים חרקים וגם כמה חיידקים. אתה יכול להכין תרסיס פלפל צ'ילי או להשתמש בשמן כדי ליצור חומר הדברה טבעי לבית או לגינה שלך כדי לחסל חרקים וחרקים. ישנן מגוון דרכים להשתמש בפלפל צ'ילי בגינה שלך, כולל מחסומי פלפל צ'ילי, תרסיסי פלפל צ'ילי וגידול פלפלי צ'ילי בעציצים! אם אתה רוצה להרחיק מזיקים באופן טבעי, פלפל צ'ילה הם אופציה מצוינת.