משרפות ומדורות לטיפול בפסולת גינון

כשזה מגיע לטיפול בפסולת הגינה שלך, ישנן דרכים רבות ושונות שאתה יכול ללכת. הכל תלוי במקום שעומד לרשותכם, כמה זמן ומאמץ אתם מוכנים להשקיע, ואילו חומרים אתם רוצים להוציא מהעסקה. מאמר זה מכסה שלוש שיטות נפוצות לטיפול בפסולת גינה (המכונה גם פסולת ניתנת לקומפוסטציה). לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, אבל לא משנה באיזה מהם תבחרו, כולם כרוכים בייצור משהו טוב יותר מאשר לזרוק את פסולת הגינה שלכם או לשים אותה בפח האשפה.

משרפות

משרפה היא דרך מצוינת ויעילה לפנות את פסולת הגינה שלכם. זה מהיר, קל ונקי, ולא יהיה לך מה לדאוג לאחר מכן. זו גם אחת השיטות הזולות ביותר, במיוחד אם יש לך גישה לאחת שנמצאת בקרבת מקום. ישנם סוגים שונים של משרפות, ואולי תוכל לבחור את רמת השליטה שיש לך על התהליך. ישנן משרפות סטטיות וניידות, וחלקן יכולות לשרוף מגוון חומרים. ייתכן שתוכל לשרוף פסולת גינה וכן עץ וסוגים אחרים של ביומסה - כך שתוכל להפיק את המרב מההשקעה שלך. עם זאת, יש כמה חסרונות. ראשית, כדאי לשים לב שיש לשרוף רק פסולת גינה. לדוגמה, אתה לא יכול לשרוף מזון או גומי, שכן אלה ייצרו אדים רעילים. שנית, ייתכן שלרשות המקומית שלך יש כללים לגבי שריפת פסולת, אז תצטרך לבדוק מה מותר לך לעשות.

מדורות

מדורה היא דרך מצוינת להיפטר מפסולת הגינה שלך. זו יכולה להיות פעילות חברתית מאוד, וזו דרך לוודא שהפסולת שלכם מנוצלת בצורה יעילה ככל האפשר. גם מדורה היא פשוטה. אתה יכול להשתמש בכל פסולת הגינה שלך, כך שאתה לא צריך לדאוג למיין אותה קודם. מדורות הן דרך מצוינת להיפטר מפסולת גינה, במיוחד אם יש לכם חלל שבו תוכלו לבנות אחד. הם יעזרו להפחית את כמות הפסולת שאתה צריך לזרוק מדי שבוע, ותקבל גם מקור דלק חינם למדורה שלך. אם יש לכם תנור עצים, מדורה יכולה להיות דרך מצוינת לעשות שימוש בגיזום גינה. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי להיפטר מענפים גדולים מדי מכדי להישרף בתוך הבית שלך.

קומפוסט בוקשי

קומפוסט בוקשי היא דרך חכמה להפוך את הקומפוסט לפסולת הגינה שלך למהיר עוד יותר. זהו תהליך תסיסה שמשתמש בחיידקים אנאירוביים. החיידק הזה יפרק את הפסולת שלך, אבל האוויר בתוך הפח עשיר מדי בחמצן מכדי שהוא יעבוד במהירות כמו בסביבת קומפוסט. ביצוע כמה התאמות יכול להאיץ את התהליך ולהפוך אותו להרבה יותר יעיל. אתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת כמה כדורים של מתנע קומפוסט בוקהשי, שישחרר את הסוג הנכון של חיידקים. זהו תהליך פשוט מאוד, ואתה יכול להשתמש באותה שיטת קומפוסט שהיית עושה לקומפוסטציה. זה אומר שאתה יכול לעשות שימוש במגוון חומרים, כולל פסולת גינה, שאריות מזון ואפילו נייר.

מהי האפשרות הטובה ביותר?

כל השיטות הללו הן דרכים מצוינות להתמודד עם פסולת גינה. אתה יכול לבחור מה הכי מתאים לך בהתבסס על אורח החיים שלך וכמה זמן ומאמץ אתה מוכן להשקיע. למרות שלכל אחד מהם יש את היתרונות שלו, לכולם יש דבר אחד במשותף. כל אחת מהשיטות הללו היא דרך מצוינת להפוך משהו שאחרת היה נזרק או הולך לפח למשהו שימושי.

קביעת המטרות שלך

לפני שאתם בוחרים את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פסולת הגינה שלכם, כדאי שתחשבו מה המטרות שלכם. זה יעזור לך לקבוע איזו שיטה היא הטובה ביותר עבורך. אם יש לכם גינה קטנה, אתם עלולים להיות מוגבלים בכמות השטח שאתם צריכים לבזבז. אם זה המקרה, קומפוסט הוא דרך מצוינת לעשות שימוש בכל הפסולת שלך. משרפות ומדורות יעלו לך כסף כדי להתחיל, ותצטרך לוודא שאתה בוחר ספק אמין כדי שתוכל להפיק את המרב מההשקעה שלך. אתה גם צריך לחשוב על ההשפעה שלך על הסביבה. אם אתה מודאג לגבי טביעת הרגל הפחמנית שלך, קומפוסט הוא אופציה מצוינת מכיוון שהוא משחרר פחמן דו חמצני, שמועיל לסביבה.

מסקנות

ישנן דרכים רבות ושונות להיפטר מפסולת הגינה שלך, אך לא כולן שוות את זה. משרפה עשויה להיות מהירה וקלה, אך היא אינה מוסיפה חומרי הזנה לאדמה שלך. עדיף לבחור בשיטה שתעשיר את האדמה שלכם כדי שתוכלו להפיק את המרב מפסולת הגינה שלכם. אם אתם מחפשים להיפטר מפסולת הגינה שלכם, חשוב לדעת איזו שיטה הכי מתאימה לכם. ישנן אפשרויות רבות זמינות, וחשוב לבחור את האפשרות המתאימה למצבך.