הרחקת מזיקים באמצעות תרסיס קוטל חרקים שום

אם אי פעם גידלת שום בגינה שלך, אתה יודע שיצור קטן וחסר חשיבות כמו הכנימה המכונפת יכול להרוס את הצמחים שלך. החדשות הטובות הן שניתן להשתמש בתרופות טבעיות להדברת מזיקים אלו ללא שימוש בכימיקלים סינתטיים או מסוכנים. הדרך הטובה ביותר להגן על השום מפני כנימות היא לשתול אותן במיקום שבו יש סיכוי נמוך יותר שהם ימשכו את החרקים ההרסניים האלה. עם זאת, אם בכל זאת מופיעים סורקים מפחידים, אתה יכול להדוף אותם עם קוטל חרקים תוצרת בית בתרסיס שום. זה לא רק ימנע מהם לפגוע בצמחים שלך אלא גם ידחה אותם כך שהם לא יחזרו שוב העונה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על היתרונות של תרופה ביתית שימושית זו וכיצד להכין אותה.

מהן כנימות מכונפות?

כנימות הן חרקים רכים בצורת אגס שיכולים להפוך את הגינה השופעת שלך לשממה של צמחים נבולים וחולניים תוך זמן קצר. הם נמצאים לרוב בחלק התחתון של העלים ויכולים להיות בצבע צהוב, שחור, אפור או ירוק. יש להם פיות מוצצים והם ניזונים מהמוהל שבתוך הצמח. בכמויות גדולות זה יכול לגרום לעלים להצהיב ולנשור, והצמח יכול למות. כנימות מכונפות גדולות יותר מבני דודן חסרי המעוף ויש להן יכולת לעוף לצמחים חדשים על מנת להתרבות ולהפיץ את זרעיהם. הם יכולים להיות כוח הרסני ביותר בגינה.

למה לשתול שום כדי להדוף מזיקים?

לשום שימושים רבים, כולל הרחקת מזיקים בכל פעם שמתגלה ריחו. כמה שיני שום יכולות לעזור להרחיק כמעט את כל סוגי המזיקים מהגינה שלך. יש הרבה צמחים שמזיקים לא יתקרבו אליהם, אבל שום במקרה הוא אחד מהם. אתה יכול גם להשתמש בעשב החזק הזה כדי למנוע משבלולים וחלזונות לאכול את הצמחים שלך. כנימות, יתושים, נמלים, זבובים, פשפשי סקווש ודוחי גפן סקווש הם רק כמה מהמזיקים שיתרחקו מהשום. זה גם קל לגדל! כל שעליך לעשות הוא לשתול אותו באדמה או במיכלים ולתת לו לגדול עד שהוא פורח. ישנם כמה זנים עמידים בפני מזיקים מסוימים, אז קחו זאת בחשבון כאשר אתם בוחרים סוג.

איך להכין תרסיס שום לגינון

מרכיבים, 1/2 כוס שום טרי, 1/2 כוס מים, 1/2 כוס אלכוהול, 1/2 כוס חומץ תפוחים, 1/2 כוס מיץ תפוזים. הוראות, שמים את שיני השום ומיץ התפוזים בבלנדר ומערבבים אותם עד שהם קצוצים דק. לאחר מכן, הכניסו את שאר המרכיבים לבלנדר וערבבו שוב עד שהם מתאחדים היטב. שפכו את התערובת לבקבוק ריסוס ורססו את הצמחים שלכם, במיוחד את החלק התחתון של העלים. אתה יכול להשתמש במתכון הזה בפני עצמו או עם עשבי תיבול ושמנים אתריים אחרים כדי ליצור תרסיס מותאם אישית שמתאים לגינה שלך.

היתרונות של שימוש דוחים טבעיים

שימוש בחומרים דוחים טבעיים כדי להרחיק מזיקים מהגינה שלך היא הדרך היעילה ביותר ללכת. ישנם חומרי הדברה והדברה מסחריים רבים שעלולים להזיק לבני אדם, לבעלי חיים ולסביבה כולה. ישנם שני סוגים עיקריים של דוחים טבעיים. דוחים ומרתעים. דוחים מרחיקים מזיקים מהצמחים שלך על ידי ריח או טעם רע להם. אמצעי הרתעה מונעים ממזיקים להזיק לצמחים שלך. הרחקת מזיקים באמצעות תמיסות טבעיות ולא חומרי הדברה היא לא רק שיטה בטוחה יותר לשליטה בנזקי חרקים, אלא שהיא גם משתלמת יותר. אתה יכול ליצור חומרי דוחה והרתעה תוצרת בית תמורת פרוטות על הדולר בהשוואה לעלות של מוצרים מסחריים.

ספריי חומצת בורית טהורה

ניתן להשתמש בתרסיס זה כדי להרוג כנימות, קרדית עכביש, נמלים ועוד. זה עובד הכי טוב על חרקים קטנים. מרכיבים, 1/2 כוס מים חמימים, 1/2 כוס אבקת חומצת בור, 1/2 כפית סבון כלים 1/2 כפית שמן אתרי מנטה. הוראות שמים את כל המרכיבים בבקבוק תרסיס ונערו היטב לאיחוד. רסס את הצמחים שלך ביסודיות, הקפד לקבל את החלק התחתון של העלים. חומצת בור היא רעילה למינים רבים ושונים של חרקים, כולל כנימות, תריפסים וזבובים לבנים. שמן המנטה נמצא שם כדי להסוות את הניחוח החזק של חומצת הבור ולהפוך את התרסיס לנעים יותר לבני אדם וגם למזיקים.

סיכום

אם אתם מגדלים שום בגינה, כדאי שתדעו שהוא יכול לשמש כחומר דוחה טבעי נגד כנימות ומזיקים אחרים. עדיף לשתול שום הרחק משאר היבולים שלך מכיוון שהוא יכול להדוף גם חרקים מועילים. כדי להגן על הצמחים שלך, הכינו קוטל חרקים בתרסיס שום באמצעות שיני שום טריות, מים, אלכוהול ומיץ תפוזים. הכניסו את החומרים הללו לבלנדר, ערבבו עד שהם קצוצים דק, ואז יוצקים את התערובת לבקבוק ספריי. רסס את הצמחים בתמיסה זו, במיוחד את החלק התחתון של העלים, כדי להרחיק כנימות מהגינה שלך. זכור כי צמחים שונים דורשים שיטות הגנה שונות. לדוגמה, פלפלים רגישים יותר לכימיקלים מסוימים מאשר עגבניות, כך שתרצה להיות זהיר יותר בכמה ובאיזו תדירות אתה מרסס. עם זאת, עם חריצות, אתה יכול להרחיק מזיקים מהגינה שלך עם תרופות טבעיות.