היכן נמצא גן מיורל

גן Majorelle הוא נווה מדבר של ירוק שופע, שופע עצי דקל. זה מקום נפלא להירגע, מלבד המפלים בגן או על אחד מספסלי העץ הרבים. גן Majorelle עוצב כאילו אתה במרקש או בדרום אמריקה. הצבעים לוהטים ותוססים, מאדום וכחול ועד לירוקים וצהובים. יש ריחות וקולות אקזוטיים, מזרקות ומפלים, ופינות נסתרות שבהן אפשר לקרוא ספר או פשוט לשבת ולהקשיב לשירת הציפורים; זה ישאיר אותך חסר נשימה. אם אתה אוהב חתולים, זה גם המקום שלך. יש הרבה חתולים רכים שנהנים להיות מלטפים על ידי מבקרים. אתה יכול להאכיל אותם ולצלם תמונות, אבל בבקשה אל תביא איתך מזון או פינוקים לחתולים כי יש להם כבר הרבה בגן Majorelle.

למה לבקר בגן מיורל?

ה-Majorelle Garden ממוקם ליד גני Majorelle המפורסמים בסגנון ארט דקו, כך שזה מקום מצוין להתחיל את הביקור שלכם בגנים. זהו נווה מדבר יפהפה של ירוק שופע ומקום נפלא להירגע לצד המפלים בגן או על אחד מספסלי העץ הרבים. גן Majorelle עוצב כאילו אתה במרקש או בדרום אמריקה. הצבעים לוהטים ותוססים, מאדום וכחול ועד לירוקים וצהובים. יש ריחות וקולות אקזוטיים, מזרקות ומפלים, ופינות נסתרות שבהן אפשר לקרוא ספר או סתם לשבת ולהקשיב לשיר הציפורים; זה ישאיר אותך חסר נשימה. אם אתה אוהב חתולים, זה גם המקום שלך. יש הרבה חתולים רכים שנהנים להיות מלטפים על ידי מבקרים. אתה יכול להאכיל אותם ולצלם תמונות, אבל בבקשה אל תביא איתך מזון או פינוקים לחתולים כי יש להם כבר הרבה בגן Majorelle.

איך מגיעים לגן Majorelle?

Majorelle Garden ממוקם ליד פלאס דה לה קונקורד. תחנת המטרו הקרובה ביותר ל-Majorelle Garden היא קונקורד. אתה יכול ללכת משם או שאתה יכול לקחת RER B לכיוון Boissy-St-Lautard ולרדת בתחנת הגנים הבוטניים. אם תיסעו לגן, תצטרכו לחנות בגנים הבוטניים ולצאת להליכה קצרה אל הגן.

מה ניתן לראות ב-Majorelle Garden?

אתה יכול לראות שפע של עצי דקל, קקטוסים, וצמחים ופרחים צבעוניים רבים ושונים. ניתן לראות גם קבוצה של פסלים ומזרקות צבעוניות. יש בית קפה קטן וחנות מתנות שבה תוכלו לקנות ספרים וספלים עם תמונות של גן מיורל או גלויות. ניתן להזמין גם גלידות וחטיפים מבית הקפה. שביל קטן ליד בית הקפה מוביל אל המפל בגן. המפל הוא מקום נהדר להירגע בו וניתן להתקרב אליו ממש, שכן הוא מוקף בצמחים ועצים. אפשר לשבת על ספסל האבן ולהביט במפל תוך כדי הנאה ממשקה קר או חטיף. לחלופין, תוכלו לטייל בגן, לקרוא או להאזין לשירת הציפורים.

טיפים לביקור וממה להיזהר

הגנים פתוחים מ-9:00 בבוקר עד 18:00 בערב, כך שתוכלו לבקר בהם מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. אתה יכול לבקר אותם גם בסוף שבוע שבו הגנים סגורים. הגנים סגורים בימי שני, אז הקפידו לבדוק לפני שאתם מבקרים ב-Majorelle Garden. זוהי אטרקציה פופולרית מאוד ומושכת מבקרים רבים בכל ימות השנה, אז הקפידו להגיע לשם מוקדם. אין חניה זמינה ליד הגן, אז תצטרכו לחנות בגנים הבוטניים וללכת ברגל לגן. הגנים די גדולים, אז נעלו נעליים נוחות.

מילים אחרונות

גן Majorelle הוא מקום נהדר לבקר בו ולהירגע, גם אם אין לכם זמן לבקר בגנים המפורסמים יותר. זהו נווה מדבר מקסים של ירוק שופע, שופע עצי דקל, קקטוסים וצמחים ופרחים צבעוניים רבים ושונים. זה גם מקום נהדר ליהנות ממשקה קר או חטיף תוך כדי התבוננות במפל. הגן מושך אליו גם מבקרים רבים ומהווה אטרקציה פופולרית בכל ימות השנה, אז הקפידו להגיע מוקדם. נעלו נעליים נוחות, הביאו קרם הגנה ותהנו ב-Majorelle Garden. הביקור בגן מיורל יהיה חוויה נפלאה ואתם בוודאי תהנו מהזמן שלכם שם. זה מקום נהדר להירגע, ליהנות ממשקה קר או חטיף, או אפילו לקרוא ספר. הגנים פתוחים בין השעות 9:00-18:00 וסגורים בימי שני. אתה יכול לבקר אותם מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. אין חניה זמינה ליד הגן, אז תצטרכו לחנות בגנים הבוטניים וללכת ברגל לגן. הגנים מאוד פופולריים ומושכים מבקרים רבים בכל ימות השנה, אז הקפידו להגיע מוקדם. נעלו נעליים נוחות, הביאו קרם הגנה ותהנו ב-Majorelle Garden.