הגנים הבוטניים של ניו יורק

הגנים הבוטניים של ניו יורק הוא אחד הגנים הגדולים בעולם, המשתרע על פני 500 דונם ובו חיים למעלה ממיליון צמחים. המיקום אידיאלי עבור גן בוטני, מכיוון שהוא נמצא במרחק קצר ממנהטן. הוא גם מוקף בנוף טבעי מרהיב ונגיש למבקרים מכל רחבי העולם. הגנים הבוטניים של ניו יורק פתחו את שעריו בשנת 1895, כאשר הוא נודע בשם הגן הבוטני של ניו יורק ופעל באתר בברוקלין. כשהפופולריות גדלה ומספר המבקרים גדל, הם עברו למיקומם הנוכחי בברונקס בשנת 1949. 60 שנה מאוחר יותר, הגנים עברו את פרויקט השינוי השאפתני ביותר שלהם עם מרכז מבקרים חדש מזכוכית, בית קפה וחנות.

למה לבקר בגנים הבוטניים של ניו יורק?

ביקור בגנים הבוטניים של ניו יורק הוא דרך מצוינת לבלות יום אם אתם חובבי טבע. טיילו בגנים המרהיבים והתפעלו מתצוגות הפרחים היפות והגנים המדהימים. יש הרבה עובדות ודמויות מעניינות לגלות לאורך הדרך. הגנים הבוטניים הם גם מקום פופולרי לעריכת חתונות ואירועים מיוחדים. הגנים המרהיבים מספקים רקע מהמם לצילומים ומזג האוויר בדרך כלל שמשי וחמים. ילדים ובני נוער יאהבו את מגרש המשחקים ההרפתקאות ואת ההזדמנות לטפס במעלה גלגל המים הענק. אתה יכול גם להאכיל את דגי הקוי בגן היפני הגבעות והבריכה.

גני המים בניו יורק

הגנים הבוטניים בניו יורק של הגנים הבוטניים בניו יורק הם ביתם של המפל המקורה הגדול בעולם. הגנים מופרדים לחמישה אזורים שונים המייצגים את המערכות האקולוגיות המימיות השונות שנמצאות ברחבי העולם. אזור יער הגשם הטרופי הוא המאפיין הגדול והמרהיב ביותר של הגנים האקווטיים. הוא מכסה כמעט אגף שלם והוא המקום היחיד בניו יורק בו ניתן לראות חלקת יער גשם. גם אזורי המדבר והחוף של קליפורניה שווים ביקור. כאן תמצאו צמחים ובעלי חיים האופייניים לאזורים הצחיחים והחוף של אזורים אלה. תחום המדבר כולל מבול בזק מדומה, המתרחש כל שעה.

גן סחלבים

גן הסחלבים הוא ביתם של אלפי סחלבים מכל הצורות, הצבעים והגדלים. הגנים מחולקים לשלושה חלקים שונים המייצגים את סוגי בתי הגידול השונים של סחלבים המצויים ברחבי העולם. בגן סחלב ההימלאיה האסייתי יש מפל ונחל זורם דרכו. בגן הסחלבים של חוף האוקיינוס השקט יש נחל הניזון ממפל ובריכה. בגן הסחלבים הקריבי יש נחל ובריכה. הגנים הבוטניים של ניו יורק תורם גם חלק מההכנסות ממכירת הסחלבים שלהם לפרויקטים לשימור סחלבים ברחבי העולם.

גן הגבעות והבריכה היפני

גן הגבעות והבריכה היפני הוא גן יפני מסורתי הכולל נחל קטן, מפל ובריכה. הגנים מחולקים לשלושה חלקים שונים המייצגים את סוגי הגנים היפניים השונים המצויים ברחבי העולם. בגן המזרחי יש נחל ובריכה. בגן מקדש השינטו יש בריכה. ובגן קיוטו יש נחל ובריכה. הגנים הם גם ביתם של דגי קוי, אותם תוכלו להאכיל לאחר שתתקלו בארכיטקטורה היפנית ועיצוב הנוף המדהימים.

דומיינים במדבר

תחומי המדבר הם קבוצה של שלושה גנים המדמים את המדבריות של דרום מערב ארצות הברית, החוף המדברי של צ'ילה ומדבר סונורה של מקסיקו. כל שלושת הגנים כוללים הצפה מדומה כל 30 דקות. גן המדבר סונוראן כולל נחל ובריכה. גן החוף המדברי כולל נחל ומפל. וגן המדבר של קולורדו כולל נחל ובריכה.

חממה רוטונדה

החממה רוטונדה היא ביתם של אלפי צמחים טרופיים שונים, כולל סחלבים, עצים, גפנים, שרכים ודקלים. הרוטונדה מחולקת לשישה ביומות טרופיים שונות: מדבר, טרופי, ביצה, הר, חופי ומימי. ביומה המדברית מציגה מדבריות של המזרח התיכון, מקסיקו ומרכז ודרום אמריקה. הביומה הטרופית כוללת יערות גשם טרופיים של אמריקה הלטינית, אפריקה, דרום מזרח אסיה ואיי האוקיינוס השקט. ביומה הביצה כוללת אזורי ביצות של דרום מזרח אסיה ואמריקה. ביומת ההר מציגה יערות עננים של מרכז ודרום אמריקה. ביומת החוף מציגה שוניות אלמוגים של האוקיינוס השקט והים הקריבי. הביומה האקווטית מציגה מערכות אקולוגיות מים מתוקים של אמריקה ואסיה.

סיכום

הגנים הבוטניים של ניו יורק הוא אחד הגנים הבוטניים הגדולים מסוגו בעולם. הגנים הם ביתם של למעלה ממיליון צמחים ומהווים אטרקציה תיירותית פופולרית עבור אנשים בכל הגילאים. מבקרים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לראות את הגנים המדהימים ולהתבונן בתצוגות הפרחים היפות. הגנים הם ביתם של גנים רבים ושונים, כולל גני הגבעות והבריכה היפניים, גן סחלבים וגן סחלבים בהימלאיה אסייתית. יש גם שלוש ביומות מדבריות, ביומה טרופית, ביומה ביצה, ביומה הרים, ביומת חוף וביום מימי. הגנים הבוטניים של ניו יורק הם מקום נהדר לבלות בו יום אם אתה חובב טבע או זקוק לקצת רגיעה ושלווה.