גני Keukenhof הוא חובה לראות

Keukenhof היא אטרקציה שחובה לראות באביב כאשר הגנים מתעוררים לחיים עם מיליוני פרחים יפים. גן האור הוא ביתם של יותר מ-7 מיליון נורות שפרצו לפריחה ממרץ עד מאי. יש 21 גנים שונים עם משהו לכל אחד, מאוהבי גנים בכל הגילאים. אם אתם מחפשים דברים לעשות בגני Keukenhof, אנחנו מבטיחים לכם! בחרנו עבורכם כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בגני Keukenhof, אז המשיכו לקרוא ולגלות את ההמלצות המובילות שלנו.

מידע על כניסה וכרטיסים

הגנים פתוחים מה-23 במרץ עד ה-12 במאי. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך השבוע האחרון, כאשר הפרחים בשיא פריחתם. כמה עולה לבקר בגני קוקנהוף? עלות הכניסה לגני Keukenhof היא 18 אירו למבוגר. ילדים מגיל 12 ומטה, כמו גם קשישים מעל גיל 60 יכולים לבקר בגנים בחינם. גני קוקנהוף מציעים הנחות מיוחדות לילדים, קשישים וקבוצות. בדוק את האתר הרשמי למידע נוסף.

לראות את גני קוקנהוף באופניים

אתה יכול לבקר בגני Keukenhof באופניים! יש שביל מיוחד לרכיבה על אופניים שמוביל מתחנת הרכבת נורדוויק אל הגנים, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות ב-Keukenhof. אם אתם מחפשים דברים לעשות בגני Keukenhof באופניים, זה זה. תוכלו גם לבקר באטרקציות אחרות כמו טחנות הרוח המפורסמות בקינדרדיק והחוף בנורדוויק. אם יש לכם ילדים, הקפידו להביא אתכם את הכרטיס המיוחד של Keukenhof Kids, המעניק להם כניסה חופשית לגנים היפים האלה. ואם אתה רוצה לנסוע חזרה לנוורדוויק ברכבת, וודא שיש לך את ה-NS Prijskaart. אתה יכול לקנות אותו בתחנת הרכבת והוא תקף לשעה.

פסטיבל צבעונים ב-Keukenhof

אם תבקרו בגני קוקנהוף בסוף השבוע השלישי של אפריל, תזכו לחוות את הקסם של פסטיבל הצבעונים ב-Keukenhof. לאורך הפסטיבל תמצאו כל מיני אירועים, ממצעד פרחים משגע ועד לתערוכת מכוניות קלאסיות ועוד ועוד. הקפידו לבקר ב-Bloemencorso, מצעד הפרחים, הכולל מצופים ענקיים ומרהיבים. ואל תשכחו לבקר בגן האור ביום האחרון של הפסטיבל בו תוכלו לראות את הצבעונים במלוא פריחתם. אם אתם מחפשים דברים לעשות ב-Keukenhof במהלך פסטיבל הצבעונים, מצאתם אותם!

טיפים לביקור ברגל בגני Keukenhof

אם תרצו לבקר בגנים ברגל, דאגו לנעול נעליים נוחות ולהצטייד בהרבה מים. הגנים גדולים מאוד, אז תרצו לנעול נעלי הליכה נוחות. ואל תשכח להביא הרבה מים, במיוחד אם אתה מתכנן לבקר במהלך חודשי האביב כשמזג האוויר חם יותר. אם אתם מבקרים עם ילדים, הביאו עגלה ותיק גב שהם יכולים לארוז בו פריטים קלים. כדאי גם לוודא שהם לובשים בגדים נוחים שלא יתלכלכו בקלות. אם אתה מבקר במהלך עונת הצבעונים, הקפד להביא את המצלמה שלך וכמה כרטיסי זיכרון נוספים או כונן קשיח נייד. תרצו לצלם הרבה תמונות בתקופה הקסומה הזו של השנה.

נהנה מהנוף ממגדל Keukenhof

אם אתם מחפשים דברים לעשות ב-Keukenhof ואתם מבקרים עם ילדים או קצת לחוצים לגבי טיפוס על מגדל גבוה, אל דאגה. אתה עדיין יכול ליהנות מהנוף ממגדל Keukenhof, אם כי מהקרקע. מגדל Keukenhof הוא אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות ב-Keukenhof. נבנה בשנת 1969 כמגדל מים, המגדל משמש כיום כמגדל תצפית, המספק נוף של 360 מעלות של הגנים. אם אתה רוצה לבקר במגדל Keukenhof, הקפד לבדוק את האתר הרשמי לקבלת המידע העדכני ביותר.

יוצאים לאיתור פרחים בגני Keukenhof

אם ברצונכם לצאת לצפייה בפרחים ב-Keukenhof, תוכלו לבקר בגנים השונים ולחפש פרחים שונים. ישנם 21 גנים שונים בגני Keukenhof, כל אחד עם פרחים ייחודיים משלו. הקפידו לבקר בגן שטיח הפרחים, כמו גם בגן האור, שבו נמצאות הכמות הגדולה ביותר של נורות. ישנן דרכים רבות לחפש פרחים ב-Keukenhof. אפשר לבקר בכל גן ולנסות למצוא כמה שיותר פרחים, או לנסות למצוא פרח ספציפי. אם אתם מחפשים את הצבעונים, תוכלו לנסות את שטיח הפרחים או את גן האור. היקינתונים נמצאים בדרך כלל בגן הניחוחות, ואת הנרקיס ניתן למצוא בגני הצבעונים.

סעו בסירה דרך התעלות של Keukenhof

אם אתם מבקרים ב-Keukenhof בסירה, הקפידו לצאת לשייט בתעלות, אחד הדברים הטובים ביותר לעשות ב-Keukenhof. את השייט בתעלות תוכלו למצוא בקצה המזח. השייט בתעלות הוא הדרך המושלמת לראות את הגנים מנקודת מבט אחרת ולחוות את התעלות. אם אתה מבקר בקיץ, תרצה להקפיד ללכת מוקדם בבוקר כי יכול להיות די חם במהלך היום. אתה יכול גם לבקר ב-Keukenhof בסירה במהלך חודשי החורף, כאשר אתה יכול לראות את התאורה היפה של חג המולד. אם תבקרו במהלך חג המולד, דאגו לחטוף ביס בכפר החורף, הממוקם ממש ליד השייט בתעלות.

הולכים לקוקנהוף בחורף

אתה יכול לבקר ב-Keukenhof בחורף, ואפילו אתה יכול לחוות את חג המולד בגנים! האופן שבו הגנים נראים בחורף הוא באמת קסום. הגנים הפכו לארץ פלאות חורפית קסומה עם מיליוני אורות חג המולד וקישוטים. אם ברצונכם לבקר ב-Keukenhof בחורף, הקפידו לבקר בדצמבר מכיוון שתאורת חג המולד תקפה רק עד ה-6 בינואר.

סיכום

גני קוקנהוף הם אטרקציה שחובה לראות בהולנד, במיוחד באביב כששדות הצבעונים מתעוררים לחיים עם מיליוני פרחים יפים. הגנים פתוחים מה-23 במרץ עד ה-12 במאי ומציעים מגוון דברים לעשות, מביקור בגנים בסירה ועד ביקור בגנים בחורף. הקפידו לבקר בגני Keukenhof באביב בעונת הצבעונים, כשהפרחים במיטבם.