ארכיטקטורות הגנים הפופולריות ביותר בסינגפור

סינגפור מתוארת לעתים קרובות כמדינה קטנה עם שאיפות גדולות, ובשום מקום זה לא נכון יותר מאשר בתחום האדריכלות. בעוד שלעיר-מדינה יש מעט אדמה על מה לדבר, היא המציאה כמה פתרונות יצירתיים לבעיית הדיור שלה. חיים אנכיים הם חידוש כזה, כאשר העיר מתהדרת בגורד השחקים הגבוה בעולם למגורים - מגדל מרינה ביי. רומן האהבה של סינגפור עם שטחים ירוקים הוא אינדיקציה נוספת לאופי השאפתני שלה: היא מתגאה ביותר מ-200 פארקים ושמורות טבע. רבים מהגנים הללו ממוקמים בתוך אחוזות מועצת הדיור או מוסדות חינוך, אך ישנם גם גנים עצמאיים שניתן למצוא בכל רחבי האי. הנה כמה מהמועדפים שלנו.

הגן של בונג

גן זה נקרא על שמו של ד"ר בונג ווי המנוח, בוטנאי ואספן צמחים מפורסם שחי בסינגפור במשך עשרות שנים. הגן ממוקם על גבעה ליד פארק הטבע לברדור, יעד טיול מועדף. האזור מלא ביערות עבותים, מפלים ונחלים מקום מושלם לטיול יום. אם יתמזל מזלכם, אולי פשוט תזהו מקאו, שנחת שם בשנות הארבעים של המאה הקודמת ומאז הוא חי שם. מומלץ לבקר בגן בסופי שבוע ובחגים, כאשר פארק לברדור הסמוך סגור. הגן שוקם בהרחבה בשנת 2011, אז נפתח מחדש לאחר שנסגר במשך חמש שנים.

פארק צ'אנגי

זהו אחד הפארקים הפופולריים ביותר בסינגפור, שמקבל יותר מ-3 מיליון מבקרים מדי שנה. יש הרבה דברים לעשות בפארק הזה, מהשכרת סירה ויציאה לטיול בנהר הסמוך לביקור במוזיאון צ'אנגי. פארק צ'אנגי הוא מקום נהדר להירגע ולהירגע, במיוחד אם תבקרו בו במהלך סופי השבוע. זה בדרך כלל עמוס מאוד במהלך ימי חול, כאשר הוא מלא באנשים שמגיעים לכאן לכושר, יוגה ופעילויות אחרות הקשורות לספורט. אם אתם מבקרים בפארק במהלך סופי השבוע, עדיף לבקר בו מוקדם בבוקר או בערב, כאשר המבקרים בו הרבה פחות.

גן סיני

רק חמש דקות הליכה מהגלריה הלאומית של סינגפור, הגן הסיני הוא אטרקציה תיירותית פופולרית ומקום נהדר לבקר בו עם חברים ובני משפחה. זהו נווה מדבר שליו באמצע העיר; מקום נהדר להירגע ולהירגע. הגן מפורסם בחורשת הבמבוק שלו - חורשת במבוק יפהפייה שנראית הכי טוב בעונות האביב והסתיו. הגן הוא גם ביתם של זוג פסיוני זהב מפורסם - הם ציפורים יפהפיות ואטרקציה שביקרה הרבה בגן. בגן מבקרים לעתים קרובות אנשים שמתעמלים ומתרגלים טאי צ'י - זה מקום נהדר עבורם, מכיוון שהוא לא צפוף במיוחד, כך שאתה לא צריך לדאוג להפריע למבקרים אחרים.

Fort Canning Green

בפארק הזה יש הכל גנים יפים, תיאטרון באוויר הפתוח, גלריה חיצונית ואפילו רשת טיפוס ענקית. הפארק מארח גם אירועי תרבות וספורט, כמו הביאנלה השנתית של סינגפור, הנקודה הוורודה והאליפות הפתוחה של סינגפור. הפארק פתוח מ-7 בבוקר עד 22:00 כל יום. זה מקום נהדר למשפחה וחברים לבלות קצת זמן ביחד, במיוחד אם אתם הולכים לשם בסופי השבוע, כשאין הרבה אנשים בסביבה. יש הרבה מראות יפים לראות בפארק הזה. אתה יכול גם לבקר במוזיאון Fort Canning Park, שנמצא בתוך הפארק.

גנים ליד המפרץ

אם אתם מבקרים בסינגפור באביב, Gardens by the Bay היא אטרקציה שחובה לבקר בה. הוא ממוקם בדרום סינגפור, ותוכלו להגיע אליו באמצעות MRT. כיפת הפרחים ויער העננים הם שתי אטרקציות נהדרות בגן, במיוחד במהלך האביב, כאשר הם מלאים בפרחים מכל הצבעים והזנים. כיפת הפרחים היא מקום נהדר ללכת אליו בשעות הערב, כאשר היא מוארת להפליא. כיפת הפרחים מארח מגוון רחב של אירועים, כגון קונצרטים מוזיקליים ומופעי ריקוד. אם אתם מבקרים בגן במהלך החורף, אל תפספסו את אירוע פנטזיית הפרחים, שנערך במשך כמה חודשים במהלך תקופה זו.

מוזיאון האמנות של סינגפור (SAM) וגני Thean-ro

גנים אלה ממוקמים במרחק הליכה קצר ממוזיאון סינגפור לאמנות. הם מקום נהדר להירגע בו, במיוחד אם אתה הולך במהלך סופי השבוע, כאשר הגנים אינם עמוסים כפי שהם במהלך ימי חול. הגנים נפתחו בשנת 2013 והם מקום נהדר ללכת אליו אם אתם מבקרים במוזיאון. הם מלאים ביצירות אמנות ופסלים, מה שהופך אותם למקום נהדר לבקר בו עם חברים ובני משפחה. הגנים הם מקום נהדר להירגע ולהירגע, במיוחד אם אתם מבקרים בהם במהלך סופי השבוע. זה בדרך כלל עמוס מאוד במהלך ימי חול, כאשר הוא מלא באנשים שמגיעים לכאן לכושר, יוגה ופעילויות אחרות הקשורות לספורט.

פארק המורשת הנדרסון

פארק זה ממוקם ממש מחוץ לרובע העסקים המרכזי, בקצה צ'יינה טאון. זהו מקום נהדר לבקר בו אם אתם מתעניינים בהיסטוריה ובתרבות של סינגפור: זהו ביתם של Tham Phila Thoong, המקדש הטאואיסטי הראשון של סינגפור, ומקדש Thian Hock Keng, שהוא המקדש הסיני העתיק ביותר בסינגפור. הפארק הוא גם מקום נהדר לבקר בו אם יש לכם ילדים: הוא מלא בגני שעשועים ואזורים שבהם הילדים יכולים לטפס וליהנות. זה גם מקום נחמד לבקר בו אם אתה מעוניין בצילום, מכיוון שהוא מלא במראות יפים. אתה יכול להגיע לפארק באוטובוס מס. 16, 48, 57 ו-59.

חגיגת סוף השנה של דרך הבוסתן

אם אתם מבקרים בסינגפור במהלך עונת החגים של סוף השנה, אל תפספסו את חגיגת סוף השנה ב-Orchard Road. זֶה חגיגה היא מקום נהדר ללכת אליו אם אתה רוצה לחוות את רוח החג: אתה תהיה מוקף באנשים לבושים במיטב תלבושות החג שלהם ותוכל להאזין להופעות מוזיקליות שונות. החגיגה נערכת בסוף כל שנה, בסמוך לחגורת הקניות של אורצ'רד רואד. זה מקום נהדר לבקר בו אם אתם מתעניינים באמנות רחוב: תוכלו לראות גרפיטי מדהימים ואמנות רחוב אחרת, שנוצרו על ידי אמנים מוכשרים מכל העולם. החגיגה נערכת בשבת האחרונה של דצמבר. ניתן להגיע אליו דרך ה-MRT (התחנה הקרובה ביותר היא סומרסט).

סיכום

Gardens by the Bay היא אטרקציה שחובה לבקר בה, במיוחד אם אתם מבקרים בסינגפור בתקופת האביב. אפשר גם לבקר בפורט קנינג, אבל הקפידו להגיע לשם מוקדם בבוקר, כשהמקום לא כל כך צפוף. הגן הסיני הוא מקום נהדר לבקר בו עם חברים ובני משפחה. אם אתם מתעניינים בהיסטוריה של סינגפור, פארק המורשת הנדרסון הוא מקום נהדר ללכת אליו. ואל תשכחו לבקר במוזיאון האמנות של סינגפור (SAM) ובגני Thean-ro כדי לראות את תערוכות האמנות המדהימות.