איך מי סוכר וצמחים עוזרים

אתה יכול ליצור גן פרפרים משלך עם קצת מדעי הטבע והרבה סבלנות. פרויקט זה הוא הטוב ביותר עבור אזור שטוף שמש או מוצל חלקית שמקבל שפע של אור שמש ישיר, כמו חצר אחורית או פטיו. כדי למשוך פרפרים תצטרכו שיהיו לכם הרבה צמחים שהם אוהבים להאכיל עליהם ולהטיל עליהם את הביצים. ברגע שהביצים יבקעו יהיו להן הרבה מקורות מזון כדי שיוכלו לגדול ולהשמין. בואו נתחיל!

מה לשתול

ישנם סוגים רבים של צמחים שפפרים נהנים לאכול. הנה רשימה קצרה של החשובים שבהם. עשב חלב הוא כנראה הצמח החשוב ביותר בגינה שלך. פרפר המונרך מטיל את הביצים שלו על הצמח הזה, וזה גם הצמח היחיד שזחלי המלוכה אוכלים. אם לא תשתול עשב חלב, סביר להניח שלא יהיו לך פרפרי מונרך בגינה שלך. Nasturtiums הוא עוד צמח מועיל עבור מלכים. זה גם פרח יפה, אז זה win-win. צמח האסטר הוא אהוב על סוגים רבים של פרפרים. חלקם אפילו יאכלו מהאבקה. זה גם צמח מקסים. אם יש לכם מקום שטוף שמש שאין בו יחסית יצורים, שקול לשתול כמה עצי דובדבן פורחים. הם יספקו מקור מצוין למזון לזחלים כמו גם לפרפרים בוגרים. סגברוש הוא צמח נוסף שפרפרים בוגרים ייהנו להאכיל ממנו. זה גם צמח יפה. זיניה מגיעות במגוון צבעים, כולל אדום, כתום וצהוב. הם מושכים מגוון רחב של פרפרים. צמח יארו נהדר לפרפרים מכל הסוגים. זה גם נראה יפה כשהוא פורח. חרצית היא צמח נהדר למשיכת פרפרי זנב סנונית שחורים. אם יש לך גינה גדולה, אתה יכול לשתול כמה זהב כדי למשוך הרבה פרפרים. זה גם מקור טוב לאבקה. אל תשכח לכלול כמה צמחים פורחים אחרים. פרפרים גם נהנים לאכול צוף מפרחים כמו שן הארי, תלתן, ורדים.

איפה לשים את הגינה שלך

פרפרים יכולים להיות קצת הפכפכים כשזה מגיע לבחירת מקום להטיל את הביצים ולהאכיל. התפקיד שלך הוא לתת להם כמה שיותר אפשרויות לאוכל. זה יגדיל את הסיכויים שלך לקבל גן פרפרים גדול. יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לגינה שלך לעלות על הצד הטוב של הפרפרים. בחר אזור שמקבל הרבה אור שמש ישיר. פרפרים הם יצורים במזג אוויר חם, ולכן הם מעדיפים מקומות חמים ושטופי שמש על פני אזורים קרירים ומוצלים. אם אינך בטוח היכן לשים את הגינה שלך, אתה יכול להשתמש במחשבון אור שמש כדי לגלות כמה שמש באזור שלך. גם פרפרים צריכים הרבה צוף כדי לשרוד. הצוף הוא מקור המזון העיקרי שלהם. למעשה, הם כל כך תלויים בצוף שהם אפילו לא יכולים להאכיל מאבקה. בחר מקום קרוב למים. גם פרפרים צריכים מים. אם יש לכם גינה עם פרחים בקרבת מקום, אולי שמתם לב שפשפשי מים אוהבים לבלות בערוגות. בדרך כלל מדובר בסוג החרקים שמטילים את ביציהם על צמחים בגינה. אם יש לך מים בקרבת מקום, יהיו לך פחות חרקי מים, מה שיכול להוות בעיה עבור צמחים. אם אתה לא רוצה את החרקים בגינה שלך, שקול לשים את גינת הפרפרים שלך ליד מקור מים. הימנע מאזורים עם הרבה תנועה. רוב הסיכויים שיהיו לך יותר פרפרים אם תשתול את הגינה שלך באזור מרוחק, אבל אולי גם פחות אנשים יעברו בגינה שלך. אם אתה רוצה למשוך מבקרים לגינה שלך, אתה רוצה לשתול את גינת הפרפרים שלך במקום שבו קל להם להגיע לשם.

איך להכין את האוכל

אם אתה רוצה למשוך פרפרים לגינה שלך, תצטרך להאכיל אותם. פרפרים הם טריטוריאליים ולא יחלקו אוכל, אז אתה צריך לספק אספקה טרייה כל כמה ימים. הנה כמה דרכים קלות לוודא שלפרפרים יש שפע של צוף. ספק מקור מים. גם פרפרים צריכים מים, אז הוציאו קערה רדודה של מים. אתה יכול גם להשתמש בצינור מים כדי ליצור תכונת מים בגינה שלך. אתה יכול למשוך פרפרים עם פרחים צבעוניים, אבל הם חייבים להיות הפרחים הנכונים. אם אתה רוצה למשוך פרפרים נפוצים, תרצה לשתול פרחים נפוצים. אם אתה רוצה פרפר ספציפי, אתה יכול לשתול את הפרחים האהובים עליו. אם אתה רוצה מגוון רחב של פרפרים בגינה שלך, אתה יכול לשתול פרחים נפוצים וספציפיים יחד. השאר כמה פרחים ועשבים שוטים. אם שתלתם את כל הפרחים שאתם צריכים, אתם לא חייבים להיפטר מעשבים שוטים. עשבים שוטים יכולים להיות מקור מצוין לצוף. אבל מילה אחת של זהירות. אל תשתול שן הארי אם אתה רוצה למשוך זנבות סנונית שחורים. שן הארי הם צמחים נפוצים, אז אתה תמשוך הרבה פרפרים לגינה שלך.

דברים אחרים שתצטרך

אם אתה רוצה למשוך הרבה פרפרים לגינה שלך, תצטרך מאכילים. אתה יכול לקנות מזינים מוכנים מראש, או שאתה יכול להכין בעצמך. - מקור מים: פרפרים צריכים מים, אז הוציאו קערה רדודה של מים. אתה יכול גם להשתמש בצינור מים כדי ליצור תכונת מים בגינה שלך. - צמחים למשיכת פרפרים: אתה יכול לשתול את כל הפרחים שאתה צריך בגינת הפרפרים שלך. חלק מהפרפרים יבקרו בגינה שלך גם אם לא תשתלו פרחים, אבל אחרים יבואו רק אם יש להם פרחים להאכיל מהם. אם אתה רוצה למשוך הרבה פרפרים לגינה שלך, תצטרך גם לשתול צמחים שדוחים מזיקים. אחרת, תגמור עם חרקים אחרים בגינה שלך. אולי כדאי לשים רשת מעל הגינה שלך. חלק מהפרפרים הם מאוד טריטוריאליים וילחמו זה בזה אם הם נמצאים באותו אזור. הצבת רשת תאפשר לכל פרפר מרחב משלו, כך שהוא לא ילחם.

סיכום

פרפרים הם יצורים יפים ומרתקים שכיף להחזיק בגינה שלך. עם הכמות הנכונה של אור שמש ומבחר של צמחים ידידותיים לפרפרים, אתה יכול למשוך את החרקים האלה לחצר האחורית שלך. כדי למשוך פרפרים, תצטרך להיות מקור של צוף, מקור מים והרבה פרחים. אתה יכול להקים גינת פרפרים כמעט בכל מקום ולמשוך מגוון רחב של פרפרים, מפרפרים מצויים כמו פרפר המונרך ועד לפרפרים נדירים כמו פרפר זנב הסנונית השחור. אם אתה רוצה פרפרים בגינה שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשתול את הפרחים הנכונים, לספק מקור מים וליצור בית גידול מסביר פנים לחרקים המדהימים האלה.